woensdag 6 mei 2015

Update: een zoon en weer wat haakprojecten!

Eindelijk weer eens een berichtje hier op mijn blog... Ik heb het de laatste tijd druk gehad met zwanger zijn, bevallen en voor mijn zoontje zorgen :-). En tussendoor maakte ik ook nog af en toe tijd voor wat haakprojecten. Omdat ik al zo'n tijd niks meer van me heb laten horen hier, schrijf ik alvast een kort berichtje, later volgen weer uitgebreide beschrijvingen van mijn haakprojecten zoals jullie van me gewend zijn.

Het was een roerige tijd, want ik was tijdens mijn zwangerschap zo misselijk en futloos dat ik amper iets gedaan kreeg. Ook het werken stond op een erg laag pitje en mijn dagen bestonden vooral uit veel slaap, af en toe een wandelingetje en nog meer slaap. Gelukkig kwam er aan die moeizame zwangerschap na 38 weken een eind met als prachtig resultaat onze zoon Jasper! 

Omdat ik vrij onverwachts in het ziekenhuis werd opgenomen, bleven mijn haakprojecten van dat moment, twee babydekentjes, een krukhoesje en een muziekdoosje, onafgemaakt liggen... Vol goede moed ging een van de dekentjes mee naar het ziekenhuis, maar ik heb geen steek gehaakt daar. En zoals de meeste moeders weten, ben je in de eerste weken na de bevalling niet echt bezig met andere dingen dan te zorgen voor dat schattige kleine hummeltje. Gelukkig kwam de zin om te haken vanzelf weer terug en heb ik alweer een paar haakwerkjes afgerond. Binnenkort lees je hier op mijn blog wat ik zoal maakte voor de kleine. 

Daarnaast haakte ik voor mijn kersverse nichtje (geboren in november) en voor het neefje dat ieder moment geboren kan worden een kraamcadeautje. Binnenkort vertel ik jullie hier meer over. Hopelijk lukt het de komende tijd om tussen het verschonen van de luiers en de wandelingen met Jasper nog af en toe wat te schrijven hier. Ik ga in ieder geval mijn best doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten